Elite IT
Vi er forretningsnørder og softwaresnedkere med en
stærk passion for forretningsprocesser og Business Central
Timeregistreringsløsning fra Elite IT
Digital timeregistrering i fuld samspil med Business Central og Dynamics NAV
Et nyt lovforslag baseret på en EU-dom betyder, at elektronisk tidsregistrering forventes at blive obligatorisk på danske arbejdspladser fra den 1. juli 2024. EU-Domstolen besluttede i 2019 (C-55/18) i en sag fra Spanien, at medlemsstaterne er forpligtede til at pålægge arbejdsgivere at etablere et objektivt, pålideligt og tilgængeligt system til måling og registrering af arbejdstid. Dette er for at sikre, at arbejdstagerne faktisk kan håndhæve deres rettigheder vedrørende arbejdstid. Dette betyder bl.a. at månedslønnede funktionærer skal have et system til tidsregistrering stillet til rådighed. Hvis I gerne vil slippe for fysiske timesedler, bør I overveje et timeregistreringssystem integreret i jeres ERP. Med løbende digital timeregistrering får I et tidstro overblik over medarbejdernes timeforbrug. Når timerne registreres digitalt, kan informationerne flyde direkte ind i dine andre systemer, eks. i ERP- eller lønsystem, og I minimerer antallet af arbejdsgange, når I skal udbetale løn eller lægge budget.
Hvis du har Navision eller business Central/Dynamics NAV, har du allerede et godt sted at opbevare disse data. Vi har derfor i samarbejde med projektvirksomheder udviklet vores egen unikke projektstyringssuite deriblandt vores eget timeregistreringsmodul og app. Og med fuld integration i Business Central og Navision / Dynamics NAV opnår I en lang række fordele.
Elite IT's Tidsapp
Med timeregistreringssystemet fra Elite IT kan du lade dine medarbejdere registrere deres tid på enkelte sager og projekter direkte fra deres mobil eller tablet. Løsningen er portal og App baseret og kan således være en ”One Point of Entry” løsning, brugeren behøver ikke ind i ERP-løsningen. De skal dog have en reduceret brugerlicens.
Elite IT’s værktøj udvider brugeroplevelsen til en fleksibel ”regnearksoplevelse” med hurtig søgning og adgang til favoritter. Hvis hele projektstyringssuiten installeres, kan medarbejderen registrere sin tid direkte i forlængelse af sit arbejde med den enkelte opgave. En mobil App til timeregistrering er tilgængelig, hvis medarbejderen er på farten eller ikke er ved en computer / tablet.
Med et timeregistreringssystem kan du og dine medarbejdere registrere arbejdstid i jeres ERP-løsning, så I slipper for papirer og efterfølgende manuelt tastearbejde. Specielt i projektarbejde er timeregistrering en vigtig del af den daglige projektstyring. Den forbrugte tid kan fordeles imellem projekter, opgaver, arbejdstyper med videre. Med fuld integration i Business Central og Navision / Dynamics NAV opnår I adgang til at anvende standardprocesser for godkendelse og bogføringen af medarbejdernes tidsforbrug.
Portalløsningen giver et overskueligt overblik, og App’en supplerer med en nem og fleksibel arbejdsgang.
Elite IT står klar med rådgivning og hjælper gerne med at finde den rigtige løsning til jer.
Har du lyst til at høre mere om vores tidsregistrering så kontakt os på tel. 8816 8810 eller på info@eliteit.dk
Projektstyring
Læs mere om vores eget projektstyringsmodul til Business Central og Navision her.
Tidsregistrering
Læs mere om vores eget modul til tidsregistrering i projekter i Business Central og Navision her.
Mobil tidsregistrering App
Læs mere om enkel og nem timeregistrering med hurtig synkronisering i vores egen tidsapp her.