Elite IT
Vi er forretningsnørder og softwaresnedkere med en
stærk passion for forretningsprocesser og Business Central
Salg & CRM
Customer Relations Management i Dynamics NAV
Det vigtigste for enhver virksomhed er at have glade og tilfredse kunder, og her kan CRM-modulet i Microsoft Dynamics NAV hurtigt blive din bedste ven. CRM-funktionen er integreret i NAV, og det giver dig adgang til et væld af relevant data, og en masse fremragende værktøjer til kundepleje og salg.
CRM-værktøjet er særlig velegnet til at holde styr på det væld af informationer, som det kræver at opbygge en stærk relation til eksisterende kunder, og ikke mindst at sælge til nye, men det hjælper dig også med at få faktureret til tiden – en væsentlig faktor i en god kunderelation.
Opbyg stærke relationer
Hold styr på dokumenter, e-mail korrespondance, noter mm. så du kan følge op på tidligere aftaler. Få fuld kontrol over al den nødvendige information, du har brug for, så du kan bygge vedvarende stærke relationer med din kundebase.
Få det statistiske overblik
Hold nemt øje med data for dine kunder, via integration til blandt diverse statistikprogrammer, fx Google Analytics. Du skal altid have det fulde overblik, når du snakker med dine kunder!
Specialiserede brugerprofiler
Ligesom i resten af Dynamics NAV, så kan du naturligvis oprette CRM-specifikke roller i dit rollecenter, så de relevante medarbejdere får lige præcis de data og menuer, som de skal bruge i deres arbejde.
Effektiv lead-generering med BI
Dynamics NAV CRM gør det nemt at integrere rapporteringsværktøjer, fx Jet Reports og Microsoft Power BI, så du kan lave effektiv analyser af dine data og din lead-generering.
Hav dit CRM med på farten
Du kan naturligvis bruge CRM-funktionen på din smartphone eller tablet, så du har alle dine data lige ved hånden – fx når du er til et kundemøde. Med dit CRM-værktøj ved hånden, så kan du naturligvis også tilføje informationerne fra mødet, imens de er i frisk erindring.
Styr dine kampagner
I Dynamics NAV CRM kan du oprette og styre e-mail kampagner, rabatordninger mm. Ligeledes kan du opsætte diverse e-mail segmenter, som der skal sendes kampagne-e-mails til.