FORRETNINGSNØRDER OG SOFTWARESNEDKERE

Elite IT

Vi er forretningsnørder og softwaresnedkere med en
stærk passion for forretningsprocesser og Business Central

Tidsregistrering til projektstyring i Business Central og Dynamics NAV

Nem og fleksibel tidsregistrering til projekter – som portalløsning og mobil app

I projektarbejde er tidsregistrering  er meget vigtig del af projektstyringen. Business Central og Dynamics NAV har projektstyring indbygget, men der er plads til udvidelser. Vi har derfor i samarbejde med projektvirksomheder udviklet vores egen unikke projektstyringssuite deriblandt vores eget tidsregistreringsmodul.  Her kan I opnå en række forbedrede funktioner, og kan både styres fra mobil som en app og fra arbejdsstationer som portalløsning.

Vil du vide mere om vores projektstyring til Business Central og Navision, så klik her.

Vores tidsregistreringsmodul giver jer følgende fordele:

Registrér mødetider

Dine medarbejdere kan registrere deres mødetider, således at løngrundlaget bliver udregnet automatisk i Dynamics NAV.

Registrér tidsforbrug

Dine medarbejdere kan altid tilgå en opgaveliste og registrere, hvilke opgaver de har arbejdet på, og timeantal på deres mobile enheder.

Køretider og vedligeholdelse

Registrér køretiden for dit udstyr og maskiner i appen, så du har styr på vedligeholdelsen.

Dokumentér dit arbejde

Dine medarbejdere kan dokumentere deres arbejde ved at uploade billeder, noter, GPS-koordinater mm. og tilgå information via app’en.

Opdatér på farten

Du kan tilføje ad-hoc og serviceopgaver, imens dine medarbejdere er på farten. Alt bliver opdateret og gjort tilgængelig til deling for resten af organisationen.

Samspil med Business Central

100% integreret med alle de funktioner, som du har brug for i Dynamics NAV, fx CRM, bogføring mm.

Tidsregistrering som portalløsning

I vores tidsregistreringsmodul har vi stor fokus på, at brugerne får den bedst tænkelige brugerflade at arbejde i. Det skal være nemt at holde styr på alt timeforbrug i et overskueligt overblik. Dermed bliver det også nemmere at få lavet et hurtigt fakturerings- og løngrundlag.

Nyt tidsregistreringsmodul

Denne opdatering har fokus på at forbedre brugeroplevelsen i vores Projektløsning, især med hensyn til timeregistrering. Den nye funktionalitet gør at brugeren kan foretage tidsregistreringer i direkte sammenhæng med de opgaver de udfører, og løsningen giver en linjebaseret oplevelse i stil med tidsregistrering i et fleksibelt regneark. I tabellen har vi introduceret nye funktioner som kopier og indsættelse af linjer, sammenfletning af identiske timeregistreringer, hurtig adgang til favoritter og sidst benyttede opgaver.

Derudover er der implementeret nye komponenter, såsom søgbare Drop Down menuer, for yderligere at forbedre brugerinteraktionen.

Løsningen er fuldt integreret med Business Central, tidligere kendt som Dynamics NAV og Navision.

Dermed lever løsningen op til Elite IT’s ambition om at udvikle brugervenlige løsninger som gør, at dagligdagens arbejde bliver mere enkelt for vores brugere.

Mobil tidsregistrering som app

Elite IT’s tidsregistrerings App, eller tidsapp i daglig tale, er et simpelt værktøj, som giver dig langt større overblik over dine medarbejderes tidsforbrug, og som kan effektivisere mange processer i din virksomhed – i særdeleshed projektstyring.

App’en er designet til at lade medarbejdere registrere tid, lokation mm. på en opgave, således at du har styr på både mandetimer, projekttimer og samtidig får lavet dit løngrundlag for dine medarbejdere.

App’en har et hav af funktioner, og den kan naturligvis tilpasses til netop din forretning, hvis du ønsker en unik tilpasning eller integrationer til andre systemer.

Hurtig, enkel og nem timeregistrering med app’en

Det er enkel, håndholdt og mobil projektstyring, som kan logge dine data i realtid.

Nedenfor finder du  en grundig gennemgang af, hvordan app’en fungerer i praksis, og endvidere hvordan den spiller sammen med Dynamics NAV.