Elite IT
Vi er forretningsnørder og softwaresnedkere med en
stærk passion for forretningsprocesser og Business Central
Webshop-integration til Dynamics NAV
Webshop-integration til Dynamics NAV
Vi tilbyder at integrere Dynamics NAV med alle typer af webshops og lagersystemer, så du kan strømline dine processer og administration. Det er helt essentielt, at dine systemer snakker sammen, især når kompleksiteten og antallet af varer stiger.
Vi har allerede køreklare integrationer klar til blandt andet Shoporama, men uanset hvilket system du bruger til din webshop, udgør det ikke nogen hindring for os at integrere det. Så længe der er tilgængelige elektroniske data, kan vi nemt sikre en problemfri integration.
Shoporama-integration
Shoporama er en dansk udviklet webshop, med dansk support og et stærkt community.
Løsningen er professionel, og vi har derfor bygget en køreklar integration til deres system.
Som de selv siger, “Shoporama er opbygget af en e-købmand, designet af en designer og programmeret af programmører. Du ville heller ikke købe en bil lavet af en bilfabrikant, der aldrig selv har kørt bil.” – og vi er helt enige.
Shoporama er en hosted løsning hvor der betales en fast pris pr. måned og så har man hele pakken. Kommer der nye features til, betales der ikke ekstra for det. Løsningen opdateres naturligvis løbende af Shoporama.
Stamdata på varer
For at nævne nogle få ting der kan styres fra Navision:
- Pris
- Lagerantal
- Online
- Tillad af lagerbeholdning går i negativ
- Sæt offline når der ikke er flere på lager
- Aldrig fri fragt
- Billede kommer med i Shoporama fra NAV
- Lagerbeholdningen kan opdateres automatisk via jobkørsel i NAV.
Ordrehåndtering i NAV:
- Import af ordre fra Shoporama
- Validering af ordre i NAV i forhold til priser i NAV
- Oprette salgsordre i NAV ud fra ordre fra Shoporama
- Ændre status på ordre i Shoporama i forhold til status i NAV.
- Når en ordre er faktureret i Nav bliver status i Shoporama ændret til sendt.
Nem registrering af mødetider
Få styr på dine tidsregistreringer, mødetider, ferier og meget mere, så du kan planlægge dine medarbejderes tid optimalt, og få den fulde værdi af dine ressourcer.
Plukke APP
Vores PlukkeApp har direkte integration til NAV, og det vil sige, at alle frigivne ordre i NAV vil kunne ses i app’en.
Det betyder, at så snart du har godkendt en ordre bliver den sendt til vores plukke-app, så ordren hurtigt kan blive ekspederet.
Du kan naturligvis registrere i app’en efterhånden som du plukker ordren, så du får det hele med.