Mobil tidsregistrering til Dynamics NAV

Elite IT’s tidsregistrerings App, eller tidsapp i daglig tale, er et simpelt værktøj, som giver dig langt større overblik over dine medarbejderes tidsforbrug, og som kan effektivisere mange processer i din virksomhed - i særdeleshed projektstyring. 

App'en er designet til at lade medarbejdere registrere tid, lokation mm. på en opgave, således at du har styr på både mandetimer, projekttimer og samtidig får lavet dit løngrundlag for dine medarbejdere. 

App'en har et hav af funktioner, og den kan naturligvis tilpasses til netop din forretning, hvis du ønsker en unik tilpasning eller integrationer til andre systemer.   

Hurtig, enkel og nem timeregistrering med App'en

Det er enkel, håndholdt og mobil projektstyring, som kan logge dine data i realtid. 

Nedenfor finder du en kort præsentation af de vigtigste funktioner i app'en, eller du kan se en grundig gennemgang af hvordan app'en fungerer i praksis, og endvidere hvordan den spiller sammen med Dynamics NAV

Se en kort video-præsentation

Se en grundig video-gennemgang

Registrer mødetider

Dine medarbejdere kan registrere deres mødetider, således at løngrundlaget bliver udregnet automatisk i Dynamics NAV. 

Registrer tidsforbrug på opgaver

Dine medarbejdere kan altid tilgå en opgaveliste, registrere hvad opgaver de har arbejdet på, og hvor mange timer i løbet af dagen, ved hjælp af deres mobile enheder. 

Dokumenter dit arbejde 

Dine medarbejdere kan dokumentere deres arbejde ved at uploade billeder, noter (mundtlige og skrevne) og GPS-koordinater.

Dine medarbejdere kan ligeledes tilgå information via app'en, fx pdf-filer. 

Køretider og vedligeholdelse

Registrér køretiden for dit udstyr og maskiner i appen, så du har styr på vedligeholdelsen. 

Opdatér på farten

Du kan tilføje ad-hoc og serviceopgaver, imens dine medarbejdere er på farten. 

Sampil med Dynamics NAV

App'en er 100% integreret med alle de funktioner, som du har brug for i Dynamics, fx CRM, bogføring mm.