ElitePlanner - central administration af arbejdsopgaver i Dynamics NAV
Vores værktøj til nem opgavestyring, ElitePlanner, er designet til at hjælpe virksomheder med at planlægge og uddelegere arbejdsopgaver. ElitePlanner er en simpel online applikation, og programmet er designet med brugervenligheden i højsædet!
ElitePlanner giver dig det fulde overblik over virksomhedens arbejdsopgaver og medarbejdere, hvilket gør det til den perfekte opgavestyrings applikation, hvor medarbejderes deres tid kan fordeles effektiv. Alle disse informationer synkroniseres naturligvis med Dynamics NAV, så uanset hvilke andre værktøjer ElitePlanner skal spille sammen med, så bliver de opdateret med det samme.
Opgavestyring med mange værdiskabende features
Vores applikation har også en indbygget grafisk repræsentation af dine medarbejderes kapacitet, så du er sikker på, at du fordeler opgaverne derhen, hvor der er kapacitet.
Fordel timer, opgaver, lokationer og meget mere med et simpelt og hurtigt værktøj.
Bliv klar til at planlægge hurtigere og nemmere end nogensinde før med ElitePlanner!
Se en grundig video-gennemgang
Integrering med andre værktøjer
ElitePlanner værktøjet snakker naturligvis sammen med alle funktioner i Dynamics NAV, fx bogføring, CRM mm. Men vi har naturligvis også integreret funktionaliteten med vores egne produkter, fx vores tidsregistreringsapp.
Splitsekunds opdatering
Vi har optimeret vores planlægningsværktøj til at opdatere så hurtigt, som det er teknisk muligt, så du er sikker på, at informationerne når ud til dine medarbejdere med det samme.
Grafisk overblik
ElitePlanner giver dig et overblik over din virksomheds kapacitet, ved hjælp af diagrammer og grafer. Disse illustrationer skal vise medarbejderes ugentlige arbejde, og hvorvidt deres maksimale kapacitet for dagen, eller ugen, er opbrugt.