Dynamics NAV til projektvirksomheder
Projektstyring i Dynamics NAV understøtter alle de vigtige faser i et projekt: planlægning, budgettering og regnskabsføring, så du kan sikre at tallene på bundlinjen er sorte - hver gang.
Ideen i NAV projektstyring er, at du kan få overblik over projekter på tværs af virksomheden.
- Overblik over omkostninger og indtægter på projekter.
- Administrering af ressourcer.
- Planlæg aktiviteter, budgetter og tidsfrister mm.
- Rapportering.
- Dokumentstyring.
- Data-grundlag for videre planlægning.
Elite IT projektstyring
Dynamics NAV har projektstyring indbygget, men der er områder der kan forbedres. Derfor har vi bygget vores egen unikke projektstyrings-suite. Vi har i mange år samarbejdet med projektvirksomheder, og den erfaring har dannet baggrund for vores suite.
For os handler det om at effektivisere tre punkter mest muligt: Planlægning, udførelse og samarbejde.

Vi har tilpasset Dynamics NAVs projektstyringsværktøj, så det er nemmere og hurtigere at bruge, og tilbyder en større funktionalitet for alle projektorienterede virksomheder.