Software-og app-udvikling Mobile løsninger Systemintegration til NAV 88 16 88 10 info@eliteit.dk

Microsoft Dynamics NAV hos Elite IT

Dynamics NAV (tidligere kendt som Navision) er Danmarks mest populære og udbredte ERP-software (Enterprise Ressource Planning). Det en velprøvet og gennemtestet ERP-løsning, som tusindvis af virksomheder benytter verden over. 

Vi er eksperter på både Dynamics NAV og den bagvedliggende procesarkitektur, og vi skræddersyer problemknusende løsninger til alle størrelser virksomheder. Vi råder samlet set over mere end 75 års erfaring med NAV hos vores kompetente medarbejdere, og det gør os i stand til at lave et stærkt produkt og levere kompetent rådgivning for vores samarbejdspartnere.

Elite IT udspringer af mange års erfaring fra erhvervslivet, og mange af vores medarbejdere har mere end 20 års erfaring på deres område, så vi er i en unik position i markedet, da vi har en indgående forståelse for forretningsdriften og procesunderstøttelsen bagved IT-systemet. Vi har samlet et hold af eksperter med højt specialiseret viden, og det giver os mulighed for at se de åbenlyse udfordringer og byde ind med innovative, skræddersyede løsninger. 

Elite IT er bygget på vores medarbejdere skarpe erfaring, og vi tilbyder naturligvis også stærke kompetencer indenfor både softwareudvikling, mobile løsninger og systemintegration. Vi har samlet alle de kompetencer din virksomhed har brug for under et tag, og vi kan hjælpe dig med at vi kan hjælpe dig med at få en IT-løsning der bare virker!

Ring til os på telefon 88 16 88 10 og hør mere om, hvordan IT kan hjælpe dig. 

Tre skarpe om Elite IT

Skarp erfaring

En ekspert, med tyve års erfaring i lagerstyring og procesunderstøttelse, kan meget hurtigt danne sig et indtryk af hvad der skal til for at få jeres lageradministration til at glide, og det er den viden som Elite IT har med til bordet - hver gang. Vi er de problemknusere din virksomhed har brug for - uanset udfordringen. 

Find hvad din virksomhed har brug for

Skarp software

Vi har et hold af dygtige software-udviklere, og de kan integrere alle typer af systemer, og skabe de unikke løsninger din virksomhed har brug for. Vi er eksperter i digitalisering, og når vi har skrevet koden, så er den bundsolid. Vi kan få alt din IT til at snakke sammen. Hvis det har en printplade et sted, så kan vi integrere det. Barber din administrationstid og fejlkilder seriøst ned, ved at få dine systemer til at snakke sammen. 

Læs mere om vores tillægsløsninger her

Skarp kundeservice

Kundeservice er målestokken, man måler enhver god virksomhed på, og vi går altid efter fremragende - for du kan ikke være tjent med mindre. Vi er altid til at få fat i, og vi har altid kompetencerne til at løse din udfordring inden det bliver et problem. Vi har kompetencerne, så bare få os i røret, hvis der er noget der driller. 

Læs mere om vores kundeservice længere nede på siden.

Hvad kan vi gøre for dig?

Vi tror på, at begge parter i et samarbejde skal have de samme forventninger, hvis samarbejdet skal fungere. Derfor har vi skrevet lidt om, hvordan et samarbejde typisk vil forløbe, alt afhængig af den udfordringer, som du står overfor i din virksomhed. 

Det vil desuden også give dig indtrykket af den proces, som du står overfor, hvis du skal igang med større eller mindre ændringer af dit IT-system. 

Konsulentassitance

For os er konsulentassistance større opgaver, det kan fx være en ny rapport, workshops, opdateringer, indførelse af nye tillægsprodukter, uddannelse af en medarbejder, diverse former for rådgivning, både til den løbende drift samt ved ændringer i den daglige forretningsgang.

En konsulentopgave er typisk kendetegnet ved, at opgaven kan løses indenfor en uge tid. 

 

kundeservice

Kundeservice og vedligeholdelse er essentielt for at du får mest ud af Dynamics NAV. Det er hverdagens små og store spørgsmål; håndtering af licenser, abonnementer, mindre fejlrettelser, ændring i rapporter, udskrifter mm. 

Vi kendetegner vores kundeservice med hurtig kontakt med den rette medarbejder, som kan afhjælpe dit problem indenfor kort tid via telefon eller fjern-opkobling.

Forretningsmæssige ændringer

Som kunde står man her overfor nogle vanskelige valg. Situationen er den, at man enten har en gammel platform, der skal fornyes eller helt udskiftes med et nyt system. Eller også er ens forretning vokset så meget, at en ny platform med flere værktøjer til rådighed er nødvendig for at komme videre i ens forretningsmæssige udvikling.
 
En forretningsmæssig opgave er dermed kendetegnet ved, at der er behov for en en vurdering af ens forretningslogik samt en række analyser, der beskriver ændringen af forretningslogikken i forhold til den nye IT platform. 
 
Typisk kendetegnet ved, at opgaven løses over lang tid - 6 til 12 måneder er ikke unormalt. Der er mange involverede, og der er behov for en projektledelse, der løbende holder styr på hele projektet.

Systemmæssige ændringer og udvikling

Selv med et stort gennemprøvet ERP-system som Dynamics NAV, så vil der være områder, hvor standardsystemet ikke stiller den løsning eller værktøj til rådighed, som din virksomhed har brug for.
Der tilbyder vi at udvikle en specialløsning, der dækker lige præcis det behov du har. 
 
En udvikling er dermed kendetegnet ved, at der er behov for at afdække det reelle behov i form af en række workshops, hvor man får beskrevet selve opgaven. Dernæst skal hele opgaven udvikles, testes og implementeres i ens Dynamics NAV.
 
Systemæssige ændringer er typisk kendetegnet ved, at opgaven løses over lang tid, og involverer flere personer med forskellige kompetencer.