Leverandørportal til biogas-anlæg

For at få samarbejdet og regnskabsføringen til at glide lettere, imellem biogas-anlæg og deres leverandører, har vi udviklet en portal til leverandørerne, så I kan få et langt tættere samarbejde, med langt mindre administration.

Alle kørsler til virksomheden er som regel planlagt et stykke frem, og baseret på faste aftaler mm. men der kan nemt opstå situationer, hvor en landmand ønsker at aflyse, forsinke eller bestille en ny levering eller afhentning af materiale, og det ville normalt kræve en masse administrativt arbejde, men ikke længere! leverandoerportal-app

Dine leverandører kan nu selv logge ind og ændre bestillinger mm. og systemet vil så selv tilpasse kørslerne. De opdaterede planer sendes til chaufførerne, så hele processen går så let som muligt. Men det er kun toppen af isbjerget, for vi har også integreret vores leverandørportal med vores afregningsmodel og regnskabssystemet i Dynamics NAV. 

Afregning

Leverandørportalen er naturligvis integreret med Dynamics NAV, således at der bliver ført regnskab med mængder af råt materiale, der kommer ind og sendes ud til den enkelte leverandør, hvilket kan baseres på fx gødningsværdierne i materialet.

Det bruges af systemet til at sikre, at alle parter får afregnet korrekt med hinanden løbende.

Det kan du læse mere om her